Hogyan legyen hatékony hirdetésed?
- Az első benyomás számít! Az ingatlanhirdetés főcíme és első mondata legyen figyelemfelkeltő és vonzó, így megragadhatja a potenciális vevők figyelmét. Például, „Gyönyörű kilátás a Dunára! Ez az otthon mindent tartalmaz, amire csak egy 2 gyermekes családnak szüksége van.”
- Adj pontos információkat és ne túlozz! Az ingatlanhirdetésben pontosan és részletesen írd le az ingatlan tulajdonságait, beleértve a méretet, a szobák számát, az elhelyezkedést, az építési anyagokat, a környezetet stb. Az információk hiánya vagy pontatlansága elriaszthatja a potenciális vevőket.
- Az egyedi tulajdonságokat emeld ki! Az ingatlanhirdetésben hangsúlyozd azokat a tulajdonságokat, amelyek megkülönböztetik az ingatlant a többi hasonló ingatlantól, például egy medencét, egy kandallót vagy egy saját parkolóhelyet.
- Használj vonzó képeket:!A képek segítségével a potenciális vevők látják, hogy milyen az ingatlan kinézete. Fontos, hogy minőségi és vonzó képeket használj, amelyek jól mutatják be az ingatlant. Manapság többen a szöveget el sem olvassák! A képeket és az alaprajzot nézik meg és ha az felkeltette az érdeklődésüket utána olvassák el a szöveget!
- Használj alaprajzot! Kevés fontosabb dolog van egy ingatlannál mint a beosztás, a fő, mellékfalak elhelyezkedáse, a nyillászárók helye és nagysága, a helységek funkciója vagy mérete. HA nincs profi alaprajzot, egy rajzolt skicc is jobb a semminél.
- Mutasd be a környéket! Az ingatlanhirdetésben használj olyan kifejezéseket, amelyek előnyösek az ingatlan szempontjából, például „népszerű környék” vagy „közel az iskolához”. Az ilyen kifejezések vonzóbbá teszik az ingatlant.
- Határozd meg pontosan az árat! Az ingatlanhirdetésben pontosan határozd meg az árat, és ne hagy ki semmilyen díjat vagy költséget. Ez segít elkerülni a vevők és eladók közötti félreértéseket! Pl. gyakori hiba, hogy nem tüntetik fel a hirdetésben korrekten, hogy a kocsibeálló vagy tároló nem képezi a vételár részét, hanem külön vásárolható meg.
- Figyelj oda a stílusra! A hirdetésed szövege legyen közvetlen stílusú, de informatív! 2,5 percnél ne tartson tovább elolvasni, ha túl bonyolult, amit hirdetsz, pl, 100 szobás kastély 50 hektáros parkkal, inkább ajánld fel, hogy a komoly érdeklődőknek küldesz dokumentumokat. Ha csak nem vagy humorista kerüld a viccelődést az ingatlanhirdetésedben. Ami számodra jópofa vagy vicces egy komoly vevőnek, aki egy élet megtakarítását kívánja elkölteni nálad lehet, hogy nem az.
- Használj pontos nyelvezetet és kerüld a közhelyeket! Az ingatlanhirdetés nyelvezete legyen pontos és jól megfogalmazott. Kerüld a túlzott lelkesedést vagy az álságos kijelentéseket, amelyek csalódást okozhatnak a vevők számára. TOP közhelyek, amiket Te inkább NE használj:
- Madárcsicsergéses
- Ősfás
- Egyedi stílusban felújított
- Frissen festett
- Retro hangulat
- Már csak néhány napig eladó
- Csak ** hó **ig adom ennyiért
- Óriási árcsökkenés
- Akció
- kedvezmény
- Nincs párja
- Nincs konkurenciája
- A legjobb a városban
Sok sikert a hirdetésed megírásához.! Úgy érzed elakadsz és segítségre lenne szükséged? Fordulj hozzánk ezzel is bizalommal. Rövid határidővel akáér még aznap összetesszük profi hirdetésed szövegét!